دکوراسیون داخلی و طراحی دکوراسیون

پایگاه تخصصی دکوراسیون داخلی و طراحی دکوراسیون

دکوراسیون داخلی و طراحی دکوراسیون

پایگاه تخصصی دکوراسیون داخلی و طراحی دکوراسیون

مقالات و تصاویر مفید برای دکوراسیون

آشنایی بامراکز طراحی دکوراسیون در استانها

مطمئناً علاقه انسان به تزئین و آرایش محل زندگی‌اش امری تازه نیست حتی این احتمال وجود دارد که نقاشی‌های دوران غارنشینی، سوای مسئله اطلاع‌رسانی، نقش تزئینی نیز داشته‌اند.به هر روی، هنگامی که در سال 1922، هاوارد کارتر (Howard Carter)، باستان شناس بریتانیایی، مقبره توتنخامون (Tutankhamen) را گشود؛ نقاب طلای خالص، جواهرات ظریف و اشیاء تزئینی که در کنار جسد و در داخل مقبره قرار داده شده بود، بینشی وسیع درباره چگونگی زندگی مصریان و علاقه آنان به تزئینات و طراحی دکوراسیون داخلی را در اختیار محققان گذاشت که به نوبه خود آغازگر جستجویی دنباله‌دار و منجر به تجلی یافتن شکوه سبک اولیه مصری شد.

ما قسمت اعظم وقت خود را در خانه میگذرانیم بنابراین راحتی خانه، زیبایی و طراحی دکوراسیون داخلی آن و تغییراتی که میخواهیم در آن ایجاد نماییم از دلمشغولی های اصلی خانمهای خانه است. در این مقاله بشما 30 نکته ظریف را که میتواند با کمترین هزینه خانه شما را بدلخواه شما درآورد را با هم مرور می نماییم.
آیا به دنبال تغییر خاص در دکوراسیون منزلتان هستین؟ آیا فضای چیدمان آشپزخانه منزلتان خسته کننده است ؟ اگر شیک بودن و جدید بودن طراحی داخلی دکوراسیون خانه تان برایتان پر اهمیت است پس قوانین زیر را در فضای خانه بکارببرید .برخلاف تصور برخى از خانم ها، براى تغییر دکوراسیون منزل نیاز به هزینه هاى سنگین و گزاف نیست. راه هاى زیادى وجود دارد که با انجام آنها مى توانیم خانه اى زیبا و دلنشین بسازیم. فقط کافى است ذوق و سلیقه مان را به کار ببریم و از وسائل ظاهراً بیهوده و دور ریختنى حداکثر استفاده را ببریم.

در اینجا به معرفى ریزه کارى هایى مى پردازیم که مى تواند شما را در طراحی دکوراسیون داخلی به بهترین وجه یارى نماید.

1. عکس هایتان را در آلبوم تلنبار نکنید. برخى از آنها را قاب کنید و روى میز ، بوفه و میز ناهار خوری یا حتی روی میز آرایش قرار دهید ، این گونه هم خاطرات دلنشین یادآورى مى شود و هم طراحی اتاق خواب جلوه اى زیبا پیدا مى کند.

2. اگر جاى اضافه براى گذاشتن کتابخانه دیوارى ندارید یک گوشه اتاق را از کف تا سقف قفسه بزنید که جایى باشد براى کتاب، CD، آباژور، گلدان و حتى اثاثیه غیرضرورى.

3. الزاماً تمامى مجسمه و اسباب زینتى را نباید از مغازه هاى لوکس فروشى برای طراحی لوازم منزل تهیه کرد ، گاهى مجسمه هاى کاغذى و کاردستى هاى کودکان، زیباتر از مجسمه هاى خراطى شده آفریقایى است که میتواند در طراحی اتاق کودک به شما کمک کند.

4. براى زیبا و صمیمى جلوه نمودن اتاق نشیمن، طراحی مبلمان را در فاصله هاى نزدیک به هم قرار دهید. از پارچه هاى رنگى ندوخته و بلند به جاى پرده اتاق یا رومبلى استفاده نمایید.

5. براى روشنایى اتاق به جاى نصب لوسترهاى بزرگ از تعدادى لامپ هالوژن و شمع استفاده کنید. تعدادى شمع در اشکال مختلف جمع آورى کنید که همین اشکال می تواند در طراحی آشپزخانه شما را یاری ماید.

6. از پارچه هاى ساده و بلااستفاده با کمک روبان و پارچه هاى رنگى مى توانید زیباترین پرده آشپزخانه یا رومیزى را در طراحی پذیرایی تهیه کنید.

7. اگر قصد تعویض مبلمان اتاق نشیمن را دارید از خرید مبلمان بزرگ و تیره خوددارى کنید. مطمئناً گذاشتن یک مبل راحتى یا کاناپه با طرحى متفاوت در گوشه اتاق زیبا و شکیل تر از قرار دادن چندین دست صندلى و مبل است.

8. اشیاى قدیمى را دور نریزید. با انداختن یک رومیزى رنگى روى چهارپایه هاى چوبى قدیمى مى توانید بهترین میز عسلى و میز کنار مبل سلطنتی را داشته باشید.

دکوراسیون در اراک , دکوراسیون در تهران , دکوراسیون در شیراز , دکوراسیون در اهواز , دکوراسیون در مشهد , دکوراسیون در تبریز , دکوراسیون در اصفهان , دکوراسیون در کرج , دکوراسیون در سمنان , دکوراسیون دریاسوج , دکوراسیون در بیرجند , دکوراسیون در ایلام , دکوراسیون در بجنورد , دکوراسیون در بوشهر, دکوراسیون در مازندران, دکوراسیون در شهرکرد, دکوراسیون در سنندج, دکوراسیون در گلستان, دکوراسیون در سنندج, دکوراسیون در خرم آباد, دکوراسیون در زنجان, دکوراسیون در بندر عباس, دکوراسیون در اردبیل, دکوراسیون در قزوین, دکوراسیون در همدان, دکوراسیون در یزد, دکوراسیون در زاهدان, دکوراسیون در ارومیه, دکوراسیون در کرمان, دکوراسیون در کرمانشاه, دکوراسیون در قم